Wieloplatformowa usługa integracji obsługi klienta
HappyFox to usługa automatyzacji obsługi klienta. Zintegruj przychodzące żądania obsługi klienta z biletami w systemie opartym na chmurze, aby ułatwić pracę zespołową.
Naturalna rozmowa
Zorganizowana wokół głównego centrum zgłoszeń, HappyFox organizuje wszystkie wiadomości przychodzące do Twojej firmy w jednym miejscu, ułatwiając prowadzenie rozmów z klientami. Połącz teksty, wiadomości z Facebooka, e-maile i nie tylko w jeden ujednolicony bilet. Każdemu zgłoszeniu można nadać priorytet i ramy czasowe na odpowiedź, tworząc zorganizowany schemat odpowiedzi i większą przejrzystość odpowiedzialności każdego agenta. Menedżerowie mają możliwość przejrzenia czasów odpowiedzi i opcji wiadomości, co daje szerszy obraz zarządzania obsługą klienta. Zgłoszenia mogą być również edytowane, dostępne dla niektórych, ale nie dla wszystkich, grupowane z zestawem osób lub odpowiedziami standardowymi. Rozmowy głosowe można nagrywać i stosować do biletu. Ogólnie rzecz biorąc, HappyFox to solidna platforma zaprojektowana z myślą o prostocie użytkownika i może zapewnić usprawnioną obsługę klienta dla firmy. Jego największą siłą są dane zarządzania zaplecza, które dostarczają tyle samo informacji o personelu, co bilety.
Gdziekolwiek, tak czy inaczej
HappyFox to sprytny sposób na uporządkowanie różnorodnych dialogów przychodzących klientów w prosty w zarządzaniu system. Kilka dodatków zapewnia dynamiczną przestrzeń do pracy, która szybko staje się niezbędna.
Opinie użytkowników o HappyFox
Czy próbowałeś HappyFox? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!